A 2021. I. negyedéves számlázás közeledtével tájékoztatjuk a tisztelt Kollégáinkat, hogy a kornak megfelelően a számlázást modernizálni szeretnénk. Az eddigi sárga csekken történő befizetési lehetőséget részben a járványhelyzet, részben az elmúlt időszak tanulságai (számos hibás utalás, olvashatatlanul kitöltött szelvények, stb) miatt, vezetőségi döntéssel megszüntettük. A számlázási rendszert fejlesztettük, a jövőben a számlát elektronikus úton küldjük ki a szervezetnél regisztrált hivatalos e-mail címekre. A számlákat postán is kiküldjük majd, azonban a közeljövőben kezdődő adategyeztetések során minden tagunk választhat, hogy szeretne-e kapni papír alapú számlát a jövőben, vagy elegendőnek tartja-e az elektronikus verziót. A tagdíjakat utalás formájában lehet majd rendezni, de egyszerű, kártyás befizetési lehetőségen is dolgozunk.
Fontos információ, hogy jelenleg 171 tagunknak van lejárt határidejű tartozása, adott esetben még több negyedévvel ezelőttről is. A közeljövőben elektronikus úton, majd telefonon is megkeressük majd Kollégáinkat, hogy segítsünk tájékozódni egyenlegükről. A jövőben az Alapszabálynak (21.§, 7-15) megfelelően járunk el a tagdíjak ügyében.
Köszönjük a Tagság többségének, hogy pontos befizetéseivel segíti a szervezet gördülékeny munkáját! Bízunk benne, hogy az elektronikus számlázás nem csak egy zöldebb, és kevesebb papírral járó adminisztrációhoz járul majd hozzá, hanem a praktikus és egyszerű ügyintézést is segíti.