Menü Bezárás

Adategyeztetések, számlázási információk

Március végén számlázásra kerülnek az első negyedév tagdíjai. Ezt már az új rendszerünkön keresztül végezzük majd: erről szeretnénk beszámolni a következő rövid tájékoztatóban.

A tagnyilvántartásunk adatfrissítése elkerülhetetlenné vált, mert egyre több pontatlanságra derült fény. Az adategyeztető kampányunk javában zajlik, az elmúlt két hétben automatizált elektronikus levelekben tájékoztattuk a Tagságot a nyilvántartásunkban szereplő adatokról. Az adatmódosító űrlapokon is számos jelzés érkezett, de külön felvettük a kapcsolatot a “visszapattanó” levelek címzettjeivel, és folyamatosan nyomon követjük a levelek olvasottsági státuszát. Telefonon keressük azokat, akik esetleg még nem értesülhettek az adategyeztetésről. Az irodavezetőnk segítségével az elmúlt két hétben több, mint 150 Kollégánk adatmódosítását végeztük el – ez a tagságunk negyede- és még nem vagyunk a munka végén.

Ezúton szeretném kérni Tagjainkat, hogy a jövőben az esetleges változásokról (új cím, telefon, e-mail, megváltozott számlázási cím, adószám, stb) a MÁOK Alapszabályának 21.§ (6) d pontjának alapján 15 napon belül küldjék meg a tájékoztatást az irodának.

A megújult adatbázis alapján készülnek majd el az új számlák. Ezeket az elektronikus átállás első lépcsőjeként mindenki elektronikusan ÉS postán is megkapja majd. A következő negyedév során lesz lehetősége minden Kollégánknak nyilatkozni, hogy a jövőben is szeretné-e nyomtatott formában is kézhez kapni a számlákat, vagy elfogadja az önálló elektronikus verziót. Addig is postai szolgáltatónk kizárólag újrahasznosított papírra nyomtat, valamint minden egyes postázás díjából 10 Ft-ot fák ültetésére ajánlanak fel, amelyből az Erdőmentők Alapítvány „segít a Természetnek begyógyítani a civilizáció ejtette fájdalmas sebeket”.

A sárga csekket vezetőségi döntés alapján megszüntettük. Számos hiba forrása volt, jelentős többlet munkát és költséget jelentett, valamint a járványhelyzet miatt sem javasolt a személyes csekk feladás. Amennyiben valaki sehogy máshogy nem tudja megoldani a befizetést, az irodában továbbra is tudunk csekket biztosítani. Fontos újdonság, és bízunk benne, hogy a csekkel szemben jelentős előrelépés és újítás, hogy a jövőben az e-mailben kapott számlák bankkártyával is kiegyenlíthetők, az OTP SimplePay rendszere segítségével. Természetesen a többség által eddig is használt átutalás továbbra is egy könnyű megoldás. Kérjük, hogy az utalás esetén a megjegyzés rovatban mindig szerepeljen a számla száma.

Köszönjük megértéseteket és az adminisztrációhoz nyújtott segítségeteket! A jól szervezett, a tagokkal élő, és baráti kapcsolatot fenntartó irodai háttér kiváló alap lehet a közeljövőben egy szolgáltató, és sok újdonságot ajánló kamarai munkához Budapesten.